Jonna Lidström.

deadline.

Publicerad 2008-04-16 18:32:19 i Allmänt,

biiiikinisäsongen är snart här.
är jag redo NEJ! haha
är ett godismonster nu kan man säga.
menmen. jag kanske kommer ta tag i det lite mer efter gesällen
som sagt så börjar mitt liv då :P förhoppningsvis
image186



skulle vart lite tjejkväll ikväll.. men det är så mkt nu så jag hinner inte med det.
inte de andra heller tydligen. skönt att andra har en del dem med.

nu blir det att skriva lite på svenskatalet.

4-2 till Hv71 ikväll!

heeeej.

för jag har satt upp en deadline.
hur går man vidare sen?






 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-04-17 20:25:29

sån bikini har jag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela