Jonna Lidström.

vecka 38

Publicerad 2007-09-17 16:00:06 i Allmänt,

ojojoj.
det ser bra ut alltså.
idag hade vi projektarbetsdag.. fick lägga upp dagen som vi själva ville.
rätt soft med lite fikapaus och sen tog vi tag i det mesta :)
har vart en bra och givande dag. jag har övat på det mesta jag behövde.

fick komma hem rätt tidigt så hann lägga mig i soffan och slappa en stund.
åt en god sallad och nu ska jag iväg till jobbet.
efter det beger jag mig till mormor&morfar som ska bjuda på kvällsmat <3 söta dem är.

imorgon är det studiedag. sköönt! sova till minst nio.
ska äta middag hemma hos mia med lite frisörtjejer, sen blir det badhuset för vår del.
kanske lite eftermys hemma hos mig.

och jag vilar från träning. måste bli frisk nu :) på riktigt.

onsdag - kort dag. slutar kl 12.00.. ska bara ha mamma som lite hårmodell.
sen beger jag, helena o emelie oss till eskilstuna via tåg.
träffar lina&aron och sen drar vi iväg till västerås. där det blir konsert med världens härligaste lovsångsband.

torsdag -  shoppingdag i eskilstuna! det blir underbart. även att jag känner mig fattig som en kyrkråtta.

fredag - praktik på salongen. :)

lördag - jobba på karamellhuset.

söndag. slaaaaaappa sönder mig. haha som vanligt.

kommer bli en kanonvecka. som förmodligen kommer rusa ifrån mig.


Send someone to love me
I need to rest in arms
Keep me safe from harm
In pouring rain

Like I know myself.

image133

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela