Jonna Lidström.

världen värsta bästa.

Publicerad 2007-09-20 22:45:13 i Allmänt,

konserten igår :) helt underbart bra.
fullt med folk (ca 2600 pers). stod nästan längst ner på läktaren och såg ut över folkhavet på golvet.
riktigt mäktigt och det bästa jag vart på!
lite sugen blir man på hillsongs bibelskola i australien alltså.

var helt död idag när vi gick upp.. haha.. eller iaf när jag vaknade.
sen satte jag fart på gänget med lite shaky,shaky-dans ;)

drog oss ner på stan framåt halv elva.
blev en riktigt fet shoppingdag.. och jag köpte nog allt på H&M tror jag..
förutom ett par öronhängen.. lite sorgligt egentligen :P
men blev en jacka, klänning, stickad tröja-grej, tights, tshirtar.. hm. det var nog allt.
älskar att förnya höstgarderoben. men farligt. lönen har inte ens kommit än hehe :P
lina&arons lägenhet var kanonfin med. så mysigt. och god mat fick vi med! kunde inte blivit bättre.

imorn ska jag till salongen :) ta kort till tidningen också ..ska va med på annons. roligt men läskigt ;)

nu är det sovdags. gonatt och tack för härliga dagar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela