Jonna Lidström.

today.

Publicerad 2007-09-05 07:11:33 i ,

hade en halvtimmes sovmorgon idag. fast jag var riktigt förkyld när jag vaknade. ont i hals o snuvig.. usch. palla det liksom! nu väntar typ 1,5 timmes bussresa över vetlanda till nässjö.. allt för en haltimmes sovmorgon :P men men.

in till skolan för en lektion, slutar 11.15..
ida o jag kanske går o äter på coco thai..
men hem bär det iaf 13.15. så är hemma vid tvåtiden.
och gissa vilka som är hos mig då??
lina & aron <3 
nu är dem hemma från turkiet och stannar till i småland innan dem åker hem.
tydligen så har de köpt nåt till mig o filippa. yeeeiii. kan inte vänta. :P
men har saknat dem jättemycket så ska bli hur roligt som helst o kramas lite med dem.

jag hoppas min mandy kommer till mig ikväll. en liten sväng.
fy vad jag kommer sakna henne när hon är borta 2 veckor i kenya. snyft.
men jag får försöka o klara mig. :)
insåg verkligen hur mycket jag tycker om henne igår. please don't go!!

sent igårkväll var kusin elias med om en mopedolycka.
men han hade änglavakt och fick bara några skrubbsår..
hade han kört liiite fortare så hade han inte levt nu. usch det vill jag inte ens tänka på.
tack Jesus för att du skyddade honom.


en än gång.. vad vore jag utan mina vänner? helt seriöst.. ni är mina klippor :)
tack för igårkväll tjejer <3

Kommentarer

Postat av: Em

Publicerad 2007-09-05 09:23:00

Du är söt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela