Jonna Lidström.

SNYT. snyft.

Publicerad 2007-09-13 19:44:57 i Allmänt,

andas. vad är det?
aha.. det man gör genom munnen.

jaja. har tagit mig igenom dagen hyfsat bra iaf..
min näsa lyckades inte bli så röd trots alla snytningar..
och det var tur för vi tog sista skolkatalogskorten nånsin...idag! och sista småkorten med. :)
inte det roligaste jag vet. men man såg ju helt normal ut iaf..

ikväll fick jag skippa träningen :/
sitta hemma framför en film med lite varmt o gott te och sen blir det idol :) haha.

måste gå till salongen imorn med trots snorighet..
har massa kunder och likadant på lördag. men får BE att det försvinner fort inatt eller nåt.

imorn drar samhällarna till tyskland! ha så rooligt :)
får ses när ni kommer hem babes <3

HELG snart ju! hoppas man får  njuta lite av den! det ska vi nog kunna ordna.

image128


I'm a mess..

Kommentarer

Postat av: storasyster

Publicerad 2007-09-13 22:42:44

älsklingen. du kommer bli frisk snart, vi BER för dig. massor med choklad, det hjälper :) snart ses vi. och jag längtar. för du är en kanonlillasyster som jag saknar massor varje dag. pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela