Jonna Lidström.

saknad.

Publicerad 2007-09-16 16:55:09 i Allmänt,

amanda kom hem!
I miss you <3 hoppas du har det härligt i kenya.

johanna kom hem!
I miss you <3 vet att du har det bra i brasse-land.

marie kom hem!
I miss you <3 men jag tror nog du har det rätt gött i tyskland.

storasyster kom hem!
I miss you <3 men jag vet att vi ses på onsdag i eskilstuna.


vart en myssöndag.
sov till tio. åt frukost med päronen. filippa sov hos martina.
sen har jag pluggat o donat lite.
ätit middag med mor&far på sandsjöbaden. jättegott.
övningskört.
nu ska vi gå enr skön runda ute i regnet. :P
sen blir det soft kväll i soffan.

jag saknar.

image132

Kommentarer

Postat av: syster

Publicerad 2007-09-17 14:02:14

saknar dej också. massor!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela