Jonna Lidström.

remember, I promise.

Publicerad 2007-09-10 19:06:49 i Allmänt,

ta inte livet för givet.. du vet aldrig när du mister det.
känns så konstigt när någon man vet vem det är bara försvinner helt plötsligt.
man tar liksom alltid för givet att man ska ses sen .. iaf inte försvinna i en olycka bara sådär.
jag känner med dem som stod honom nära.
vila i frid.

pust. jag har det bra.
mitt liv går i hundrafemtio känns det som.
har vart hemma 30 min på hela dagen känns det som..
nu ska jag iväg på träning med.
sen färga mammas hår.
sen är jag trött.

you light up my life.
imorn blir det idol-kväll med girlsen igen <3 me like.

amanda. hoppas du har det bra på andra sidan jorden.
kom hem SNART! <3

image125

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela