Jonna Lidström.

raining on a sunday.

Publicerad 2007-09-02 18:20:48 i Allmänt,

mhm. det gör det idag.

har vart en riktigt skön söndag faktiskt.
gick på möte i allians. kommit på att min församling är riktigt mysig :)
riktigt gött möte. med lovsång, nattvard o medlemsintagning.
trevligt fika med tårta efteråt också.

sen kom daniel o anna till mig o jag fixade lite med deras hår.
sen städade jag mitt rum, bäddade sängen o slängde kläder i tvätten. plockade undan o grejade.
filippa o jag åt lite soppa o mackor.

kändes som om jag behövde få lite luft sen.
tog på mig regnjackan o mp3 och gick en runda.
men  det kom inte en droppe regn när jag var ute. började precis när jag kom innanför dörren och det har ösregnat sen dess. snacka om tur :)

ja sen var jag så duktigt och lagade jag mat till familjen så den stod färdig när mamma kom hem från jobbet. pappa gjorde iaf en sallad men jag fixade det mesta och sen satt vi och pratade framför tänd brasa med ljus och åt lite godis som blev över från igår. jag älskar min familj <3.

om det slutar regna ska mamma o jag övningsköra. annars blir det väl en myskväll framför tv:n. hejhej.

(läs gärna det förra inlägget om du inte gjort det, står mycket bra i det.)

jag försöker få ordning på det här nu. vill inte göra något dumt av känslorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela