Jonna Lidström.

pip.

Publicerad 2007-09-03 15:58:44 i Allmänt,

dagen började skitdåligt.
somnade sent igår.. var för uppstirrad för att sova så det gick inte så bra.
var trött o stressad idag på morgonen ner till tåget när jag insåg att mina nycklar var borta..
letade lite innan jag cyklade ner..men hittade dem inte.
satte mig på tåget o ringde mamma. jag blev inte gladare av att hon var nyvaken precis.
försökte hålla tillbaka det mesta.

menmen. har tagit mig igenom den här skoldagen. helt okej.
småföretagande. shakespeare in love på svenskan och föning på frisör.

riktigt kul att cykla hem från tåget i ösregn med.
kommer såklart på att jag fortfarande inte har mina nycklar, ringer mamma som är hos min moster och hon kör hit och öppnar för mig. när jag är inne försöker jag tänka ut vart jag hade nycklarna sist.
som en blixt från klar himmel kommer jag på att jag hade regnjacka på mig när jag var ute o gick igår..
så där LÅG dem :) mina kära nycklar. tack Gud för det. orkade inte ens tänka på vad jag skulle göra utan dem.

nu ska jag till karamellhuset om 10 min.
sen hem och äta och iväg på kondition/styrka sen.
ska bli skönt och få träna.. bara inte tänka på något annat.


just nu vet jag ingenting. kan inte ens tänka klart längre.
men jag vet bara att jag längtar till 19 september.
träffa syster o aron i E-tuna. gå på konsert på kvällen.
shoppa hela torsdagen. :) <3

image110


tänk vad skönt att vara hund. inga bekymmer alls.  leka. kissa. sova. gosa.. typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela