Jonna Lidström.

nyttigheter.

Publicerad 2007-09-08 15:38:34 i Allmänt,

kunde sova länge idag och bara njuta av att inte ha nån väckarklocka på. sköönt.
blev sugen på att simma.. så cyklade iväg till badhuset och simmade 50 längder.
slappade i bubbelpoolen och höll på att somna i bastun. det kallar jag LYX :) behövdes.

sen har robert o mandy vart o hälsat på mig lite.
sagt hejdå till mandygirl nu när hon ska va borta länge. 
take care of you honey <3 kommer sakna dig men vet ju att du kommer hem sen igen!

har ätit riktigt god mat nu som underbara mamma har lagat.
sova i stugan inatt.
hoppas på en soldag där imorn!

och jag hoppas att nästa vecka går FORT. för veckan efter blir sjuuukt bra!

take care all you lovers out there.



image122

jag vågar nästan inte vara glad.. för det är så BRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela