Jonna Lidström.

ny vecka :)

Publicerad 2007-09-24 08:38:35 i Allmänt,

måndag morgon och jag är på hyfsat bra humör.
det var dock inte särskilt kul att gå upp idag.
jag hade precis somnat om och drömde om nåt härligt när klockan gick igång :/ KILL! tänkte jag.. hehe
men sen släppte dem tankarna när jag rest mig upp. :P

skoldag idag. småföretagande, svenska och föna vågor. :) slutar vid kvart över två och är hemma vid tre-tiden. skönt
ska iofs jobba ett par timmar på K.h i eftermiddag.
ikväll blir det träning :) såå skönt. blev ingen träning förra veckan knappt pga förkyldning o dumt.

nu skiner solen ute. och jag är glad.
hoppas på en kanonvecka <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela