Jonna Lidström.

love at first sight..

Publicerad 2007-09-17 22:55:44 i Allmänt,

kärlek vid första ögonkastet.
det tror min morfar på!
jag med :)
om hur två personer kan mötas i ett ögonkast och hur hela världen bara stannar upp.
det kanske inte blir dem på en gång, men man känner att nånting med hela personen gör att man vill ha mer.
en slags obeskrivlig utstrålning..
jag har inte vart med om det. men jag tvekar inte en sekund på det.

har vart hos dem ikväll och fått kvällsmat, värsta goda pajen
kaffe och chokladbit till efterrätt. mumsigt värre.
satt och pratade från halv sju till nio. om allt.

kärlek till er <3
när ni lämnar jorden kommer mitt hjärta gå i bitar.

men vi ses ju i himlen

  
image135

min älskade familj <3

Kommentarer

Postat av: storasyster

Publicerad 2007-09-18 19:56:13

o vi är ju såå snygga på den bilden =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela