Jonna Lidström.

LJUS

Publicerad 2007-09-06 18:08:51 i ,

jag är verkligen lyckligt lottad.

kolla bara in leende.bilddagboken.se :) she loves me, tihi..

sååå lång dag idag.
fast vi hade det rätt slappt på frisörlektionen..
läraren var sjuk så vi fick uppgifter vi skulle göra.. vi höll på med dem i en timma..
sen gjorde vi kaffe o fikade på kakor som jullan hade med sig idag..
sen satt vi o snackade om att åka till Danmark i oktober? eller nåt... men klassen :)
fyy vad kul det skulle vara. ta ledigt fredagen o sen dra iväg o komma hem söndagen. studentresa i förväg haha.
sen tog vi lunch en timma tidigare än vi skulle haft så vi hade 2 timmars lunch.
ja och engelska-lektionen som jag hade väntat mig skulle va seg.. var inte så farlig faktiskt..
vi kollade på pirates of the caribbiean 1. klart man blev lite trött men rätt soft :)

väl hemma vid halv fem käkade jag världen goaste pastasallad som mamma hade gjort.
ringde moster sussie o fixade så det var klart att hon, elias o linnea ställer upp som modeller på gesällbrevet. GÖTT!
vid sju bär det av på boxersize. sköönt. hoppas det inte blir mycket folk.. för då räcker inte boxnings-grejerna..

imorn är det fredag då ja..
salongen till sex så klart..
vad händer sen? jag är öppen för förslag :)
bio någon?.. ta mig till jönköping och bjud mig. ja tack :) hehe

blir en skön helg. inget jobb eller nåt. ska visst bli SOL med. jag ska PRESSA ut det sista ur solen. <3

adios amigos.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela