Jonna Lidström.

let it OUT!

Publicerad 2007-09-07 19:17:15 i Allmänt,

oh yeah :) haha. fredagar gör mig alltid lika glad!
satt på bussen till vetlanda o kände vilken bra dag det skulle bli.
hade fullbokat hela dagen på salongen. har klippt en massa olika människor. roooligt :)
sen hade jag fått h&m-kläderna idag med.
köpte mig en sjal på glitter när jag jobbade med. sprang över dit en runda. hehe.
är kul o jobba i gallerian. där händer det massa saker hela tiden.


I want to know you, inside out
I wanna dig down deep, I wanna lose some sleep
I wanna scream and shout, I wanna know you inside out
I wanna take my time, I wanna know your mind



jag mår bra och för övrigt har jag ett väldans bra liv. :)
ikväll blir det godis o film. det är aldrig fel.
jonna gillar mys.

What makes you laugh, what makes you cry
What makes you mad, what gets you by
Your highest high, your lowest low
These are the things I wanna know


lördag imorgon då ja.
först o främst ska jag ta en rejäl sovmorgon. njuta av att vara ledig. ta dagen som den kommer.
fy vad skönt det ska bli. hoppas på lite sol så man kan gå en runda o kanske fota lite. bara njuta av den kommande hösten. ska nog åka till stugan med päronen. båten hade sjunkit under vatten eller nåt sånt. :/

Jag vill ha körkort NU!


I wanna know you like I know myself.


image121






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela