Jonna Lidström.

is it possible?

Publicerad 2007-09-18 22:07:13 i Allmänt,

is already in my life?
right in front of me...



vaknade av telefonen idag :/ sucky.
men det var bra för annars hade jag inte hunnit med allt jag skulle göra.
friserat litegrann.
hjälpte moster lite också, hon hade panik.
sen drog jag till mia.
träffade 5 andra frisörer. vi åt good mat och chillade.
sen på med bikinin och i badet. bastade o bubblade. hur skönt som helst.
en riktig lyxdag. :)

har packat inför imorgon också.
13.08 bär det av från Nässjö till Eskilstuna. wonderful.
är riktigt taggad för imornkväll. Hillsong here I come. <3


pirrigt alltså.
kan iaf sova till halvåtta-tiden imorn. sköönt.
sen blir det skola o grejer. köra bil till nässjö hopefully.
och idag har jag fått bööööörna iväg med nya bilen. härligt! haha.


jag lever på de små stunderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela