Jonna Lidström.

härligt lycklig.

Publicerad 2007-09-23 17:15:32 i Allmänt,

igår var det en lyckad myskv'll ute i stugan.
jag, marie o helena tände i brasan,
vi gjorde en blåbärs-smoothie.
tog på oss ansiktsmaskar och gurkor.
hackade frukt och åt.
kollade på en svensk mysfilm.
och tände ljus och hade det allmänt härligt :) tack <3

idag gick jag på möte.
våran missionärsfamilj var där och berättade.
riktigt bra! :)

i eftermiddag har jag kollat på en underbar film. som heter catch&release.
SE DEN!
iaf om du vill få ett lyckorus efteråt.
varför titta på filmer som man blir deppig och rädd av.. när man kan kolla på filmer som sprider glädje och värme istället?!          you tell me...

och sen har jag vart ute och gått med. jag bara gick och log hela tiden.
tänkte på filmen och hur bra jag har det :) Tacktacktack <3
tänkte på vilket härligt land vi bor i, att varje årstid verkligen har sin charm.
och jag håller nog på att bli förälskad i hösten.
så mysig tid. lite halvkyligt, man kan sparka löv och gömma sig i stora haldsdukar. mys :)

snart ska jag gå och titta på dop.
min kusin ska döpas tillsammans med några andra killar.
det är en härlig grej att se.

my life is good. och imorgon kommer älskade storasyster hem några dagar <3
amanda har kommit hem.
marie har kommit hem.
alla är hemma som var borta :) and I love it <3


image136





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela