Jonna Lidström.

fredags-feeling

Publicerad 2007-09-21 19:51:21 i Allmänt,

oh yes.
så sjukt skönt.
har vart en happening-vecka så blir gött med en soff-kväll.
salongen idag. fick lite återbud pga sjukdom.. lite tråkigt. men hade några kunder iaf :)
och dem var riktigt roliga!

hela kroppen är stel och trött.
ont i ryggen.
ska bara sjunka ner i soffan med mjukisarna på.
sätta på värmefläkten och ta på mig en härlig filt.
en kopp te med? ja varför inte..
idol blir det med :) så kul!

jobba på karamellhuset imorn med.
men jag får se fram emot tjejmyset på kvällen.
blir i min stuga.. laga mat, se på film, göra ansiktsmasker o bara chilla :) härligt.


nu ska jag gå till tv:n.
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela