Jonna Lidström.

brabättrekanon

Publicerad 2007-09-11 18:46:37 i Allmänt,

en riktigt bra dag idag faktiskt :)
har haft riktigt roligt med klassen. och den är världens bästa. promise.
började med svenska, sen hade vi idrott.
var bara 6 pers med så vi fick göra vad vi ville.. det blev lite badminton, styrketräning och 60 meter.. KUL!
sen kundpass. älskar dem eftermiddagarna.
hade en kund som var hur skön som helst. hon var 28 år och singel.. nyinflyttad till nässjö för 3 veckor sen och jobbade som brandman.. hon hade bott i USA, australien, london, dalarna, skåne.. ja lite härovar haha.. en äkta resemänniska. sån skulle jag med vilja vara.. sådär härligt självständig. bara resa runt och ta dagen som den kommer. träffa nya människor och leva livet. tufft!

väl hemma blev det lite god paj som mamma gjort och ska snart iväg på lite tjejmys hos helena.
kanonhärligt!

imorn slutar jag vid tolv. SKÖNT. ska fixa med lite grejer på eftermiddagen sen.
och jag börjar bli förkyld igen.. har typ ont i näsan på nåt konstigt sätt :/ :S.. och trött som sjutton. jobbigt.


men ska lägga mig tidigt idag. det SKA jag verkligen. jag måste det om jag ska orka hela veckan ut.


hm.
nobody said it was easy. så sant.
inget i livet går som på räls.. det är värt att kämpa. faktiskt.
jag ska kämpa trean ut. keep it up.

image126

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela