Jonna Lidström.

back on track.

Publicerad 2007-09-04 06:37:46 i Allmänt,

tisdag morgon och den här veckan rullar på som vanligt.
blir nog en bra dag idag.
titta klart på shakespeare in love på svenskan.
ha idrott :/ inte jättekul men varför inte?. friidrott o löpning på programmet.
sen kundpass på skolan till kvart i fem.
det  betyder att jag är hemma ca 17.40..

vid sjutiden ikväll drar jag o träffar mina underbara tjejer.
förhoppningsvis allihop. helena, marie, sandra o emelie.
kolla på IDOL-starten :) haha. mys blir det verkligen.

och jag har kommit på en sak.
den här texten : I protect my heart truly.
den är rätt mycket bullshit. för hur gärna man än vill så kan man inte skydda sitt hjärta.
det går sin egen väg o gör som det vill ändå.

men så är det. livet går vidare och hjärtan läker. :) och jag mår bra och längtar efter höst och löv att busa i.


There were sounds in my head
Little voices whispering
That I should go and this should end
Oh and I found myself listening

'Cos I don't know who I am, who I am without you
All I know is that I should
And I don't know if I could stand another hand upon you
All I know is that I should

And I won't be far from where you are if ever you should call
But you taught me how to trust myself and so I say to you
This is what I have to do



(ur Missy Higgins. where I stood.)
riktigt bra text. kolla gärna in resten av det på letssingit.com eller nåt.

nu är det frukost-dags. ha en riktigt bra dag och säg nåt fint till någon.  see you later.



Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2007-09-04 07:13:28

Puss på min sötnos ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela