Jonna Lidström.

aouch.

Publicerad 2007-09-27 17:57:46 i Allmänt,

igår hade vi friluftsdag i skolan.. sprang brinellmaran på 10,7 km.. utan att stanna :) duktiga jonna..
men man får lida dagen efter :/

vilken sjuuuk träningsvärk jag har idag.
visste inte om jag kunde gå upp ur sängen idag... jag lyckades.
men hade dock väldigt svårt att gå ner för trappor :P ida och jag började att backa nerför istället.. haha
måste sett kul ut.
jag oroar mig mer för imorgon.. brukar ju oftast va värst dagen efter :/ AHHH!

seeeg dag idag.. eller lång dag iaf.
men ida hade bil så vi kom hem lite tidigare skönt det.
har tonat flipflops hår nu med. mörktmörkt :)

ska iväg på boxersize sen .. hur ska det gå?! men förhoppningsvis kan jag träna bort träningsvärken.

helg snart :) can't wait.
fast ska jobba på lördag :/ alltid segt att veta men gött när pengarna kommer :)
och på söndag ska jag vara riktigt duktig.. öva frisyrer på dockan, plugga och storstäda mitt rum! det behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela