Jonna Lidström.

äntligen helg.

Publicerad 2007-09-15 17:05:31 i Allmänt,

nu har jag jobbat klart och kan njuta av helgen fullt ut :) så skönt.
är fortfarande förkyld. men hoppas det är påväg bort nu.
får ta en krya på mig-dag imorgon. hehe

fullt ös på salongen igår. en kund i timman.
sen åkte jag hem o käkade lite. gottgott.
packade ihop lite grejer o drog till emil.
bakade kladdkaka o hade på en film men satt mest o tjötade. det var riktigt najs.
jag lärde mig spela Wii också. haha. DET var riktigt kul. iaf när jag fick strike :)

ikväll kommer det hit lite folk. blir trevligt.
massa god mat och mys.

söndag imorn då ja.
hoppas ¨på en sån fin dag som idag.. jag har intehunnit va ute o njuta av vädret så mycket.

ha det underbart.
jag är glad. och jag ska bli frisk nu :)

life goes on. puss

image130



köpte en bulle och njöt av innan jag åkte hem från vetlanda. :) poser numer on. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela