Jonna Lidström.

all day long.

Publicerad 2007-09-09 15:25:44 i Allmänt,

en härlig slö-söndag idag.
solen har kommit fram och det känns som höst.
rätt härligt förutom att jag fryser hela tiden.

sov i stugan inatt och det blev en riktigt underbar kväll där ute igår.
vattnet låg spegelblankt och solen sken från en klarblå himmel.
vi mös framför en bra film och en tänd brasa.
tack <3

idag hänger jag med familjen.
har plockat in studsmattan och städat o grejat.
hoppas på en liten bilrunda senare. älskar att köra!

jag är lycklig. my life is so good.
det bästa som kunde hänt.

nu blir det god mat. och äppelpaj till efterrätt. min mamma är bra.

image123



Kommentarer

Postat av: Annie

Publicerad 2007-09-09 20:41:24

heej Jonna:)Kul å hitta dej här.
Hoppas allt är fint med dej! Länkar dej på min blogg om de e lugnt Massa kramar*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela