Jonna Lidström.

WEEKEND!

Publicerad 2007-10-29 11:51:02 i Allmänt,

sorry alla ni som väntat på ett underbart inlägg från mig JonnaBananenLidström :)

helgen har vart busy-busy.. har inte hunnit sitta på datorn en sekund hehe..
och det är rätt ovanligt.

lördagen jobbade jag till halv fyra, friserade maria lite, fixade till mig själv lite..
sen drog jag o lite folk till hillerstorp på möte. Unity Live :)
det var underbart härligt.. lyssnade på Albin Karlssons predikan.
Sänd mig!
värnamo/hillerstorp-folket är det heller inget fel på höhö :P

I surrender to you... do not FEAR!

igår-söndag.. gick hela familjen på möte i kulturhuset.
alla sävsjös församlingar o kyrkor var samlade tillsammans. riktigt bra var det!
trots vissa fördomar mot en gammal predikant.. var han sjukt bra!
bort med fördomar. they suck.

sen körde jag bil o familjen drog vidare till ödestugu till farmor&farfars grav. satte dit en lykta o fixade lite med granris. det är nåt särskilt med kyrkogårdar.. lite vemod. konstigt? svar nej.
wellwell. vi satte oss vid en sjö o fikade lite med :) mysmys.
fast det var sjukt kallt.. sen böörnade jag o filippa runt lite med bilen själva innan vi drog vidare till jönköping.
jag övade motorväg-landsväg-mörkerkörning-stadskörning o det gick riktigt himla bra <3 haha.
God I'm good ;)
vi shoppade lite på Ikea med.. fixade nya grejer till mitt rum. nu går färgerna i rött, vitt o svart.

väl hemma.. hann jag slänga i mig lite yoghurt o musli.. sen kom Ida o Sofie..
då åkte vi iväg på en smink-klass för Mary Kay.. det var riktigt mysigt.
man kände sig ompysslad.

nu ska jag göra lite nytta. :)

ikväll blir det MYS <3
och imorgon kör jag o mamma till växjö för att spana balklänning.

arrivederci.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela