Jonna Lidström.

pain.

Publicerad 2007-10-22 20:32:01 i Allmänt,

ojaa.
tacktack för att det är lov nästa vecka.
och jag ska inte göra alls mycket!
alla andra veckor är min kalender fullbokad men jag ska se till att den nästa är tom hela lovet.
I need it!
jag behöver lugna ner mig känns det som.
har fått ont i magen av all stress och oro..
kunde inte ens stå upp innan.
usch. men jag kan inte rå för att jag har massa att göra.
jag gillar ju det med!

okej.. jag andas och tänker positivt.
snart är allt ÖVER.
bara några månader kvar.

LYCKA!  

jag har mycket att se fram emot.
mest bra och lite dåligt och lite nervöst.

ska sova tidigt idag.
brist på sömn har nog sin påverkan med.
hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela