Jonna Lidström.

måndag. tråååk.

Publicerad 2007-10-01 10:21:40 i Allmänt,

skulle färgat mig idag egentligen..
em dumma läraren sa att jag inte fick :/
så får bli en färgning imorgon eller nåt.

jag är trött och inte taggad för skola.
men leeedig på onsdag. det är så skönt!
då ska jag skriva in mig på körskolan och köpa biljetter till modevisningen.
plugga på engelskan också.
städa o fixa lite med tror jag. kan behövas.
rulla lite permanent om jag orkar :/
baka något? skrutt att dagen kommer gå så fort. I know that,
för det gör dem alltid när man är ledig och har tänkt göra en massa.

men jag är ändå glad idag :)
den här veckan kommer bli kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela