Jonna Lidström.

kanelbullens dag

Publicerad 2007-10-04 12:33:43 i Allmänt,

torsdag idag.
och vi hade inställda lektioner framtill klockan 13.00 :D
det innebar sovmorgon för mig. häärligt.
men som vanligt när jag har sovmorgon fick jag stressa i slutet..
hann iaf ner till tåget som konstigt nog var försenat..så stressande var onödigt.

haha. menmen.
väl i nässjö köpte mia o jag varsinn nybakad kanelbulle på pressbyrån.
sen gick vi till skolan. tog väl 20 min, men var skönt i solen.
ätit rå pannbiff nu med. :/ Usch!

lina o aron ska sova här inatt.
sen ska de sova hos roffe&birgitta. men blir najs med lite sällskap.
ska träna boxerzice ikväll med. så skönt.

och vi ska köpa en katt :) världens gosigaste. X:et heter han :P haha.

dags o traska iväg till 2,5 timmars lektion engelska. jippie.

hejhejhej



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela