Jonna Lidström.

I'm BACK!!

Publicerad 2007-10-08 08:16:07 i Allmänt,

sorry alla ni som saknat mina inlägg.
har inte blivit några  på ett tag.

måndag idag.
och jag börjar mitt nya härliga liv :P
från och med idag tar min höst fart
och det kommer bli så bra.
ser fram emot att ta körkort, ta tag i projektarbetet och längtar tills vi får X:et.
en 5 kilos kisse på 1,5 år. världens största o lurvigaste päls. han ser ut som en snöboll :)
mitt tecken på att det kommer bli en kanonbra vinter.

v7. ska vi nog dra till trysil med kyrkan.
längtar till skidåkningen o fika i värmestugan haha..

har vart riktigt härligt höstväder i helgen.
och helgen har vart både bra o inte bra.
väldigt lugn o soft.
men det känns skönt med en ny vecka ändå.

ikväll ska jag o tjejerna träffas för lite tjejmys i linus lägenhet.
har saknat er <3
imornkväll ska jag o k.h-Ida på modevisningen i kultan.
KUL med lite happening i veckan!

och måste än en gång säga att jag älskar mina föräldrar.
tack för att ni bryr er och stöttar mig i allt.
vissa situationer klarar man inte av själv. tack <3 älskar er.

moving on with my life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela