Jonna Lidström.

idag är dagen.

Publicerad 2007-10-19 08:54:05 i Allmänt,

som man blir glad av :)
hääärlish
ska permanenta moster o kanske klippa två st..
sen är det helg för mig.. iaf för ikväll hehe..

imorn ska jag jobba på karamellhuset till halv fyra..
men det blir rätt kul ändå ;) vad skulle jag annars gjort typ?

på söndag ska jag plugga häcken av mig.
ta tag i körkortsteorin ännu mer och gå igenom allt viktigt i gesällteorin!!
jag kommer plugga ihjäl mig!
eller inte :P.. hehe. ska nog inte klaga.. men två stooooora prov framför sig är aldrig kul.


jag är glad.
tänk vad man mår bra av härliga vänner runt omkring sig <3
underbart. ni sprider glädje. tack!

you gave you life away for me..
 you lived a sinless life..
yet you were crucified
you bought our freedom on the cross..

you gave you life away for me.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela