Jonna Lidström.

höstrusk

Publicerad 2007-10-11 17:28:27 i Allmänt,

har känts som om jag vart i skolan mitt i natten idag.
har vart så mörkt överallt.
och det blir man inte piggare av iaf :/
har nästan känts som om det är jul snart.
men faktiskt inte såå långt kvar.

I won't make the same mistake again.

när jag o filippa kom hem idag hade mamma tänt ljus överallt.
och bakat en mjuk pepparkaka.
fikade på den och ett glas mjölk. precis som när man var liten :)
min mamma är mysig.
samtidigt regnade det o busade ute.. då känns det alltid lika mysigt med fika.

a song for your heart.

så trött är jag verkligen, haft ont i huvudet flera dagar i rad nu..
fast det släpper när jag vilar ner mig.
är väl nåt med skolan som gör det..

shine on.

ikväll ska jag o filippa på boxersice.
riktigt gött.
fast jag har fortfarande träningsvärk sen i tisdags.
får se jag kanske stannar kvar på kondition/styrke-träningen efter också.
om jag orkar.
och nu ska jag ner o äta god mat. pasta o pastasås :)

I know that someday...



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela