Jonna Lidström.

HÖSTLOV!

Publicerad 2007-10-26 18:46:43 i Allmänt,

fett naaaaajs. alltså.

praktik idag.
jag o sofia hade kuul.

ikväll blir det mys hos marie med idol o film o godis.
kan inte bli bättre en fredagskväll :D

lördag imorn o det innebär jobba på karamellhuset.
tända lite ljus o ha lite mys mellan kunderna. låter gött.
jag försöker intala mig det iaf :P

i veckan ska jag åka o kolla på balklänning med mamma.
måste va ute i good tid ju.
har fixat en baldejt nu med. härligt!

nu ska jag get dressed for tonights mys <3 ciao.

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2007-10-28 19:50:54

Jaha har du fixat en baldejt nu..de har du inte sagt..vem e den lycklige..?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela