Jonna Lidström.

friday night live.

Publicerad 2007-10-12 23:19:35 i Allmänt,

mor o far är i helsingborg på wallmans salonger.
nån artist-show :)
jag o filippa har tillbringat tonight hos mormor&morfar med kusinerna.
myskväll på hög nivå.
god mat, godis och tv-tittande.
perfekt avslutning på en soft fredag.

imorn = lördag.
funderar på att gå en långrunda om det är fint väder.
sen äta mat hos morföräldrarna.
på kvällen ska jag o lenis till jkpg på bio.
fika nånstans i stan efteråt.
MYS <3

söndag blir det katthämtning på HÖG nivå :)
jag har inte massa X.. men du är ett av dem. X:et here we come.

mitt liv funkar faktiskt.
I'll carry you home!



image146

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela