Jonna Lidström.

chans

Publicerad 2007-10-18 18:34:08 i Allmänt,


man chansar. man hoppar. man landar inte alltid utan att det gör ont..
men då kan man iallafall vara stolt över att man har hoppat!



har vart okejokej dag.
lite halv segt sådär.
fick ett tråkigt arbete på engelskan. lära sig om nya zeeland. :S isch!

hade ingen skjuts hem efter modevisningen..
så jag for hem istället.
får bli boxersicen ikväll istället

jag är lite halvseg hela jag känns det som..
humöret är på halvflagg o allt annat med.

fått reda på att vi ska göra teoriprovet till gesällen 13 NOVEMBER!!
hela klassen fick en chock idag kan jag säga.. trodde det var i februari :/
aouch..

menmen. får se det på ett positivt sätt då.
HELG imorgon. naaajsnajs.

image150

jag tänker för mycket. I know..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela