Jonna Lidström.

best ever.

Publicerad 2007-10-14 15:16:36 i Allmänt,

vid tre-tiden igår lämnade jag o helena sävsjö stad för att åka en tripp till jönköping o tillbringa kvällen där.
väl framme åkte vi till sf-bion o köpte biljetter till filmen STARDUST, som vi knappt visste nåt om.
sen drog vi till A6 o överraskade emelie på jobbet där. rooligt.
haha vi stod o smög bland tapetrullarna innan vi vågade komma fram :P

efter det sprang vi in på H&M o in i provrummen och vi kom ut med varsinn klänning :)
så det blev det.
sen sprang vi in på coop och köpte mackor o dricka o godis till filmen. vi sprang faktiskt runt där inne :P
och jag glömde nästan att ta emot pengarna i kassan. förvirrade brudar.
sen ut till bilen och försökte hitta tillbaka till sf-bion.
när vi parkerat bytte vi om i bilen :P på med de nya klänningarna.
sen rusade vi in till bion, in på toan o kissade hehe..
men vi hade inte behövt skynda supermkt.. för vi hade ändå rätt bra med tid innan filmen började.
iaf 10 min eller nåt.
men som grädde på moset så när jag öppnade min dricka sprutade den såklart en massa.
blev en stor pöl på golvet bredvid mig.. o som tur var satt det ingen där :P haha..

menmen. filmen var sjuukt bra. bästa på länge.
och vi kunde inte sluta le efteråt ;)
sen gick lenis o jag till ett fik i närheten och satt där en stund o flamsade o skrattade.
köpte varsinn te, skickade sms o tog kort som ett par fjortisar.
men whatever, vi kände ingen i närheten haha..

TACK för en kanonbra lördag. härligt <3

idag har jag o familjen vart i jönköping igen o hämtat en kisse.. eller vi var i tenhult hos kusinerna faktiskt.
hämtade X:et. ska ha honom iaf en vecka o se så allt går bra.
KUL
han är hårig men kanonsöt <3

måndag imorn o ny vecka då.
göttish.
tiden går fort!
snart LOV!

image147

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2007-10-14 15:43:21

Du är underbar Jonna:) tkr om dig massa

Postat av: Marie

Publicerad 2007-10-15 07:14:07

Vill träffa dej snart gumman ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela