Jonna Lidström.

andasadnandas

Publicerad 2007-10-23 22:20:01 i Allmänt,

yeees. det är vad jag försöker lära mig!
kan inte längta mer till lovet ..
ge mig det NU..

walk with me.

har ont i ryggen idag med..
bööööö..
usch. ikväll är en "klaga-kväll"

shaaait vad mycket det är nu överallt.
fast jag tror att jag bygger upp en massa med.
onödiga grejer som gör att man blir stressad o orolig..

skit på allt.
skitskitskitskitskit.
och ni som trodde att bara för att man går frisör så är allt lätt.
skit på er med!
för det är mycket högre krav på oss än ni någonsin kunde tänka er..
och mer än ni nånsin kommer få.
there you GO!

okej. nu ska jag sova ut.
imorn är jag pigg o glad igen.
kan man ju hoppas :)


image153



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela