Jonna Lidström.

AAAAAJ

Publicerad 2007-10-25 17:49:08 i Allmänt,

jag har ont i magen.
ont i knääet
TRÖÖÖTTTT
ATT KLAGA is my melody nuförtiden känns det som..

WHATEVER!!

sista dagen i skolan idag iaf.. praktik imorn sen har jag LOV!
det är inte fel alls.

blev en bra start på dagen idag i skolan.
när vi kom till salongen hade nina (läraren) tänt ljus överallt o släckt ner..
sen fick vi fika på mackor som blev över från igår.. och dricka lite kaffe innan vi satte igång.
gött. det var en härlig o lugn start på dagen.
sen gjorde vi svin-ryggs uppsättningar hela förmiddagen. det var riktigt kul!

himla tråk-engelska i eftermiddags med. 2,5 timma.. bara att stå UT.

ska iväg o träna boxersice sen ikväll. då ska jag slå ut lite aggressioner hehe :P
kan behövas.

förlåt. jag är inte så butter som det verkar. men ibland räcker inte tålamod/humöret till riktigt.

jag är grinig. så tyck synd om mig. please.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela