Jonna Lidström.

a day off.

Publicerad 2007-10-17 15:39:45 i Allmänt,

kära nån.
sov nog cirkus 12 timmar inatt :P haha.
vaknade halv elva med ett ryck!
men skönt det.

har vart ute o gått.
städat rummet.
busat med X:et.
pluggat körkortsteori :) STOLT!


snart kommer elias hit.
sen ska jag fika med anna.
o ikväll ska marie o jag kolla på greys anatomy. naaaajs

innan min dag är slut har jag gjort en massa :)
man hinner med mkt på en dag.. bara man vill!


did the beggar pray for a sunny day
and lady luck for rain?



image149




those summerdays are over...

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2007-10-17 15:56:11

den bilden är så DIG på nåt vis:D
solbrillor och handduken ö huvudet. o papperstallrick;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela