Jonna Lidström.

trött men bra dag :)

Publicerad 2007-11-11 10:38:32 i Allmänt,

blev rätt sent igår :P hehe.. oväntat
brukar bli så när hillerstorparna kommer på besök.

jaja först var jag iaf på möte i allianskyrkan.
det var soft o härligt. hjälpte till med fikat sen o var duktig:)
träffade erik som var hemma från hawaii.. det var väldigt oväntat men kul!

jag är riktigt sugen på "surfing the nations" efter skolan. i hawaii.
vem hänger med?

sen kom mandy o 3 h-torpare till kyrkan o hämtade mig.
egentligen hade jag behövt åka hem o sova.
sen gå upp tidigt för att plugga..
men what the heck.. man lever bara en gång.
så var hemma vid två-tiden o sov hela morgonen istället.
plugga får jag göra ikväll..

för idag ska vi på julmarknad :) det blir naaajs. <3
alltid lika mysigt när marie o jag åker. typ höstens höjdpunkt.

jag är trött men glad :D

vi behöver dig i våra liv.
vi behöver dig o vår tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela