Jonna Lidström.

1 december

Publicerad 2007-12-01 00:10:09 i Allmänt,

nu är det juletid :) härligt härligt.

en riktigt bra dag.
massa kunder hade jag på salongen. göttans
kom hem trött o lite seg.
men begav mig ganska fort till helena.
vi gjorde varma mackor med gottisgrejer på.
champinjonstuvning bla.. mums :)
sen gjorde vi hallon- och chokladpanacotta med en dekor av hallon. det var smaskens.
men lite mäktigt. jag mitt dummo smällde i mig hela alltet o har lite ont i magen nu..
men vad sjutton. får gå en runda imorn innan frullen eller nåt hehe. det var kanonmysigt.
sen visade helena mig ett roligt program på photoshop.
skrattade tills jag grät! hahah. kolla in chokladgodis.bilddagboken.se

börjar dagen imorn med en promenad tror jag..
bara det inte öööösregnar.
sen ska jag bjuda marie på fika vid elva på melins :) myys.
på eftermiddagen ska familjen baka pepparkakor o ha lite julstök.
älskar <3

jadu. kvällen känns lite deppig. men får väl vara hemma o ta det lugnt för en gångs skull.

min jul kommer bli bra. din med hoppas jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela