Jonna Lidström.

Vår Ruset :)

Publicerad 2007-05-07 22:31:16 i Allmänt,

hejhopp.

nu har jag verkligen fått energi att komma igång med träningen igen :)
är så glad att jag sluppit bli sjuk å så med. tack !!

jag o marie åkte med hennes mammas gamla jobbarkompisar till Växjö idag.
skulle springa vårruset på 5 km.
det var över 7000 andra tjejer/kvinnor hehe.. som sprang där.
riktigt peppad blev man av alla som sprang.

det såg inte ut att bli fint väder innan idag.
men när vi kom dit så sken himlen upp o blev typ klarblå.
så solen sken tom när vi sprang :) gött mos alltså.

sen är jag så stolt med att jag klarade hela rundan utan o stanna eller nåt.
springer inte så mkt annars.
klarade den på 26 min.. :) det känns bra.


jupp.
imorn ska jag klippa martin i skolan.
sen blir det lite jobb på eftermiddagen ;)

tjenamors.
livet leker o jonna är glad <3


image58

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2007-05-08 09:31:59

Duktigt jobbat gumman ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela