Jonna Lidström.

sista dagen. hejhopp

Publicerad 2007-05-01 20:02:01 i ,


chokladgodis.bilddagboken.se

det KÄNNS verkligen som söndag idag.
konstigt nog är det ju inte så. och tur det med kanske..
för det är tisdag faktiskt!

idag har jag vart hemma.
klippt mina två sävsjö-kusiner.
sen sovit nån timme.. heelt slut.
efter det åt jag lite mat o sen tog jag (moppen) till marie.
vi gick runt sjön o käkade glass på campingen.
sen tog vi en titt p¨å filmen Music & Lyrics.. med drew barrymore o hugh grant.

imorn har jag sovmorgon.
blir nog att gå en runda innan frukosten imorn också.
sen till skolan o ha kundpass.
sen hem och gå på cell-gruppen. blir en BRA dag :)


saknar saknar saknar saknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela