Jonna Lidström.

LEDIG

Publicerad 2007-05-16 22:57:30 i Allmänt,

mm gött med lite långledigt ju!
och imorn ska jag o 3 chicks till liserberg! wohoo.
ska bli riktigt roligt. trots att man får skippa sovmorgonen hehe..

idag kunde jag sova till halv tio. underbart skönt.
sen var jag med lina i nässjö o färgade henne.
tog nästan hela eftermiddagen hehe:)
men fint somrigt fräsh blev hon ju iaf.

sen har vart i vetlanda med.
äntligen fixat praktik till i höst :) såå skönt.
hoppas det blir kanon där!

ikväll var jag med marie o helena.
gick runt sjön o tittade på greys. MYS.

sen kom jag hem..
tyvärr var jag grinig o arg på mamma.
egentligen helt utan anledning.. men jaja.

nu ska jag sova. imorn är en NY dag:)

it's not over. not over. not over.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela