Jonna Lidström.

just a regular day..

Publicerad 2007-05-14 21:21:20 i Allmänt,


måndag. jobbiga suckiga måndag.

sitter jag här igen o pustar ut .. hehe

började dagen med idrott.
sprang en runda o sen hade vi lite styrketräning.
gött mos.
efter det blev det frisyrövande i några timmar  och religionslektion.
eftermiddagen tillbringade jag hemma hos chefen.
jobbade lite o de bjöd mig på mat.
jag fick åka lite racer-motorcykel hem sen med.:) vind o fart. det var KUL!

ikväll har jag haft rätt ont i ryggen :/ usch vill bara slå på nåt hårt..
den där gnagande känslan i ryggen gör inte att man blir gladare.
behöver lite massage tror jag.. och sova i en skön säng.

jaja. imorn är det vanlig tisdag.
jobba på K.h också. unna sig lite godis kanske?

jupp. så får det bli.


please don't abandon me.
jag behöver dig ju...


image62

se genom glas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela