Jonna Lidström.

I'm drowning..

Publicerad 2007-05-10 21:30:16 i Allmänt,

  • Torsdag!!!
    låååång dag. kära nån.

    praktikdagar är så jobbigt långa.
    fast det är ju väldigt roligt:) men får så ont i ryggen.
    särskilt idag..
    satte mig i fotmassage-bad när jag kom hem. det var sköönt.
    filippa försökte ge mig ryggmassage.. hehe :/ AJ! säger jag bara..
    men hon försökte ju iaf..

    sen har jag klippt pappa med.
    skrattade mycket hehe.. men jag säger inte åt vad :P hahah..

    aja.
    sitter här o degar.
    sovmorgon imorn ju!
    det är riktigt softish.

    lina o aron kommer hem sent ikväll
    amanda kommer till mig imorn.
    pappa fyller 43 år på lördag.
    elias-kusin konfirmeras på söndag.
    typ lite händelser...

    eurovision på lördag ju:) haha.. överskattat?? svar JA!

PUSS

image60
flumsigt på studsmattan :) roooligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela