Jonna Lidström.

busy woman.

Publicerad 2007-05-19 15:17:50 i Allmänt,


Fullt upp. all the time.

idag ställde jag klockan på 07.45..
skulle upp o fixa balfrisyr på michaela o alexandra.
michaela kom vid nio :)
hon blev jättefin. med lite löshår o grejer:)

sen kom alex vid 11.
hon blev också superfin.
sminkade henne med.

beautiful girls och jag är så glad att det blev bra!

vid halv två var alex klar och hela förmiddagen försvann hehe :P
sen åt vi lite soppa.
nu färgar jag aron.
och om 45 min ska jag klippa lugg på linas kompis.
puh. hang on.

ikväll vid halv sju är det bal vid ljunga park.
så springer dit en snabbis.
sen är det möte i kulturhuset igen.. h2o-möte.
igår var det kanonbra där! <3

japp. efter lugg-klippet ska jag vila min rygg lite o sen ska jag duscha o bli fin igen.

chiao bello.


tell me the answer so I can move on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela