Jonna Lidström.

the best day ever!

Publicerad 2007-03-22 13:25:56 i Florida!!,

HEEEJ!!!

ni kan inte fatta vilken haftig dag det var igar.

vi gick upp ratt tidigt for att aka till OkeeChobee..(roligt namn)
dar traffade vi Jennie, supergo tjej, och vi hamtade de tva fyrhjulingarna o gav oss av till stallet vi skulle aka pa.
i borjan var det lite laskigt.. men sen mest harligt haha..
vi akte pa ett inhangnat omrade med massa akrar med kossor pa, alligatorer i floderna o kaniner har o var..
till varje aker vi skulle in i.. var man tvungen att aka igenom att elektriskt stangsel utan att fa det pa sig.. det var en spannande upplevelse hehe.. men ingen fick nan elchock eller nat ;) so don't worry!

vi akte in pa en aker.. och vi akte igenom en massa kossor..
nar vi kommer lite langre fram stannade vi.. for amanda ville ta kort pa sig med kossorna som var bakom henne.
hon var den enda som sag att kossorna bakom oss narmade sig sa hon sa det lite tyst nagra ggr.. hon trodde inte det var nan fara.. men jennie o martina (mandys kusin som oxa var med) markte inte det.
men nar jag vande mig om.. sag jag en hel flock komma ruuusande mot oss.
sa jag skrek det hogsta jag kunde. COW'S ARE COMING! haha..
alla blev livradda o hoppade pa fyrhjulingarna.. vi gasade in i skogen over massa trad o grejer..hehe.
det var en spannande upplevelse faktiskt..

efter ett tag kom de pa iden med cowpadding..
jag bara VA??
det visade sig att det var en tavling dar man kastade gammalt (eller farskt) KOSKIT pa varandra. haha
det var faktiskt ackligt.. men alla hade dirty-clothes anyway.. sa det var ingen fara.

sen larde jag mig o kora fyrhjulingen med. YES!
det var huur kul som helst.. o bara vinden i haret.. o solen som lyste. sa harligt.
jag kunde akt runt dar hela dagen!!

DET kommer mera!!
sen akte vi till en alligatorFARM..
det var laskigt.. kanslan att inte veta om de skulle attackera eller inte..
vi var tom inne i ett inhangat omrade med alligatorer runt oss.. UHH!
sen gick vi in i en lada dar de holl pa o slakta sana..
det lag en nyslaktad typ 7 meter lang alligator pa bordet dar. vi fick kanna pa den o oppna munnen o det var riktigt haftig hehe! skalet var riktigt hart o nar man lyfte armarna sa vagde de MYCKET mer an man trodde!

det var en riktigt UNDERBAR dag med massa harliga handelser som jag aldrig kommer glomma.
de har bilderna MASTE ni bara se sen.. synd att jag inte kan lagga ut dem pa internet.. men LATER, I WILL!
tack for detta!


idag ska vi till West Palm o shoppa o ata pa cheesecake factory.

God bless you all. and take care <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-03-22 22:11:32

vad häftigt det låter, vi blir avundsjuka här hemma. vilken dag kommer ni hem, måndag eller tisdag? vi har inte riktig koll på det, mandas föräldrar hämtar? här hemma är allt som vanligt, miss you, ha det bra <3

Postat av: Lina!

Publicerad 2007-03-23 10:42:06

hej jonna! hoppas ni har det bra i Florida! har ar det med underbart vackert! halsa mandiee ! ha det bra ! pussokram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela