Jonna Lidström.

sömnbrist :P

Publicerad 2007-03-31 16:19:40 i ,

heeej!
igår åkte jag, manda o lowa till hillerstorp.
var på möte där. verkligen bra!
sen chillade vi lite o sen sov vi över några stycken hemma hos gusten.
det var najsnajs :)
blev inte många timmars sömn.
sen hem till sävsjö o jobba oxå.
nu är jag helt slut i kroppen.
ska bara gå en runda. sen sova lite tror jag..

får se vad som händer ikväll.
skulle åkt till jkpg o grillat vid vätterstranden..
men har ingen bil nu.. o alla är lite sega hehe.
kanske blir lite grillning i min stuga eller nåt.

imorn ska jag sova länge.
sen ska nog marie o jag gå en långrunda:) hoppas på solsken!

ha det fint alla.
livet är rätt bra nu.
vissa stunder iaf. :)

chiao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela