Jonna Lidström.

my mind is free.

Publicerad 2007-03-06 21:05:48 i ,

God has blessed me with so many wonderful friends. thanks <3


en dag av mkt att göra.
magen mår inte bra. jonna mår sådär bra.

men på lördag o söndag ska jag bara packa o ta hand om mig själv.
måste andas känner jag. puhh..

och tänka positivt :) jag tjänar inget på att gräva ner mig.
bättre att ta en extra chokladbit o vara glad!


har jobbat, tränat o packat idag.
lagt fram massa kläder att ha med på resan. tur att sommarkläder är lätta haha..
ska kolla på desperate housewifes nu.
sen packa lite till.
sen sova.

imorn äter tjejligan på coco thai innan vi börjar plugget.
gött med sovmorgon!


"puss o slem.. du vet vem" ( citat: mandy)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela