Jonna Lidström.

lätta spår i sanden...

Publicerad 2007-03-29 21:21:24 i ,

hejhej
ojoj. vart en riktigt lång torsdag idag. puh.
jobbat på praktiken från 9-17..
sen jobbat på karamellhuset till 20.30..
mina fötter värker o ryggen också.. jag är trött.


men imorn är det fredag ochjag har sovmorgon och jag ska färga helena.
blir nog en riktigt bra kväll.
vet inte riktigt vad som händer än.
h-torp eller kvar i sävsjö.. beror på skjuts å lite. men vore gött o träffa boysen igen :)


Jesus.. tack jag vill bara säga tack.
tack för allt.
tack för att du har förvandlat mitt liv.
tack för att du har förvandlat mig.
tack för att min framtid ligger i dina händer.
tack för att jag aldrig behöver oroa mig.
du är mitt liv!




image22


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela