Jonna Lidström.

in the fever.. of my friday :)

Publicerad 2007-03-02 15:48:12 i Allmänt,


Hejsan.

igår var det torsdag.
jag var på praktiken hela dagen.
var fullt ös hela eftermiddagen..
bla klippte jag en mamma som var gravid med tvillingar :) sweet.
såg så mysigt ut. tänk när den dagen är här. hehe.

på kvällen var jag hos marie o fikade litegrann.
mysigt med te, fruktsallad o glass :)

fredag idag.
sovmorgon. skönt.
sen vart i skolan och var värdinna på modellpasset.
alltså hade jag ingen modell utan fick städa mest.
men tiden gick fort och nu är jag hemma :D

ikväll åker vi till Passion i nässjö.
ska bli riktigt KUL!!

och jag är svinhungrig nu.
åt tacos i skolan.. och ska visst äta det hemma med. men gott är det ju :)


så har vi alla biljetter i handen nu. och pappa har växlat pengar åt mig idag. gött nu har jag dollar hemma :) och så ska vi kolla på resväska med.. sen är det bara att börja packa.! 10 dagar kvar nu

saknad.


image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela