Jonna Lidström.

Home sweet home!

Publicerad 2007-03-28 22:07:41 i ,

Hejhej!

igår var en låång dag!
tog lite drygt 24 timmar från att vi lämnade florida till att vi kom hem till sävsjö..
och jag hade vart vaken i mer än 1,5 dygn.. så idag var jag helt konstig när jag klev upp sängen.
men var skönt för jag kunde sova till nio iaf pga sovmorgon :)

var en bra dag i skolan.. med kundpass o lite fika.
sen kom jag hem och fick äta potatis igen! MUMS!
vart på ungdomsgruppen ikväll med. träffat lite folk igen.
hehe. är kul och vara brun nu.. :D I love it! önskar att jag var brun jämt

imorn blir en lååång dag med.
ska vara på praktiken till halv fem.. sen börjar jag jobba på K.H vid fem till åtta..
ska nog träffa marie o lite folk imorn med. :)

på fredag är det DUPLO.. ett möte här i allianskyrkan.
alla som vill får komma.. kommer 2 personer från göteborg som ska prata.
det kommer bli en helt underbar kväll iaf :D

jag är lycklig och glad nu.
våren har kommit till sverige och Gud är god och det mesta är underbart!
önskar att alla fick känna samma glädje <3

kärlek               

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela